| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 7 月 16 日 星期四
|
2009-07-16 |
|
|
今日好開心啊!!
做咩事都順心順意..
首先.今日中午
同老豆去銀行扲錢買野
扲左一千大元..

就開始去+ c 鋪.
好大陣木頭味..
閒到好唔soft~
係屋k樓下睇左間.唔岩心水
就去快子基睇..
睇到張.好正點/
一睇就中意d色.同個設計就馬上比錢
跟住去左數碼城買那巴仔

唔知大家見唔見到對那巴仔呢@.@?
個底有d藍色光個2件野就係啦..
好得意.音質都好佳.重要既係個價錢都好頂引
盛惠130大元.貴係好似貴左d.不個無計.岩心水既野我一定買!!
跟住再去買左少少打機用既點數!
就番左屋k啦..
係到等電腦枱....等!等!等!.
等到6點半都未到
立打比我.話2+去跑步.
咁就換杉洛樓..
一出"Li" 見到有2件木制+c
因為張枱自己擇.所以個look自己好記得
就問個2個工人..唔該係未10/a既.
佢話係啊..咁就同佢地又番左上去搞點佢..
hoho.睇洛去個feel超正~

有好多櫃桶..
係一個收納式既電腦枱!!
跟住又番洛樓下..啊媽疾速車我去海皮..
搞到立.等左我好耐.sor...
今日黃昏個時.姐話跑步個陣..風高浪急.烏雲密佈!!
不個岩曬跑步..風很大
好啦/開始跑步啦!!
唔知點解.好像愈跑愈輕鬆
一日比一日快.
今日比琴日仲快..
第一日跑完一圈.隻腳痛到第2日跑唔到
但係2家..就算係咁跑.隻腳都唔怕痛lu~
開心!!而前'車'氣都'車'得平和左好多!
后面成條直路仲係到加速度!
hOhO~
跑完拿拿耐番龜~
坐左5分中就走.
平時坐幾個字的說..
番到屋K就打左呢篇BLOG啦!!
好啦.要OFFLINE了..
要比番細佬玩.
況且自己未沖涼仲未埋枱食飯!!
閃! BIBI~ 咁多位
係啊!!.睇完唔該一CM~ 哈哈
|
|
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 37 | »
|