今日10點起身刷牙去教會 12點同教會個組長食飯
佢出哂300$- -(飲茶算係咁啦) 跟住阿媽打黎叫我5點去燒野食
我就同教會d人講要去燒野食 唔得行去祟拜
但個祟拜係2點^ ^ 係e3個鍾我去左新星
跟住6點幾到大美督 冇太陽 有風
一時時有微雨 食左好多超飽
食完係個到同d表姐表哥傾計 去到富亨之後
我地4條友去唱k~ 唱到兩點要走
但係冇人用間房可以唱到6點 正~~ 6點唱完返富亨打e份野