|
今日又要番學=-="so bad....
-___-,之後番到去,吹水...之後又排隊
入hall,妖= -=""'真係...好悶好悶好悶牙=_______=悶撚死
跟住我頂唔順,太眼訓,合埋左隻眼幾分鐘=-=..好采冇人睇到
跟住勁無奈要校服儀容檢查@@"..好采冇事@v@"
之後就上樓係到聽miss chow up野= -=
翟卓然=-=[應該係咁寫],1d好得意個個..
狂係到叫我介紹牙芷比佢識=口=...-0-之後佢派野個時
係到啤住我,miss chow問佢做咩XDDDDDDDDDDDDD"-0-,笑死
-333-"..之後又問我牙芷叫咩名個D XDD:
-0-落堂'+_+....走得LU....同牙林搭的去街市食野..
@@"跟住牙芷黎..一齊又去自修室
去到個到,牙林要編野牙MA,跟住個哥哥好好笑XDDDDDDDDDDDDDD"
之後佢問牙林要卜幾多點,我話1000XDDDDDD"
-33-"....搵左佢好多次=-="....之後同牙林問佢幾多歲XDDD"
後未牙芷睇佢叫咩名,,XDDDD"梁耀其XDDD"佢好鬼死Q
講野有少少痴利,勁比我同牙芷玩XDDDDDDD"哈
-33-"跟住出去個時,個開間姐姐個到,我好大聲咁話;張細娣'XDDDDDD
如果個個係佢就好笑;XD,.今日番番牙林個到個時,同牙芷啤個個白框男仔,笑死我地,
同佢互啤XDDDDDDDDDDDDDDDD"...
=-=...番屋企...聽日正式上堂LU...很慘的說=___________________________='
P.S,無奈=33="林,芷,李PO都話我似米奇=口=...

|