|
尋晚勁肚痛..唔知食左d咩=-="定係劇烈活動...'
之後訓都訓唔到,跟住勁無奈,一起身.個鬧鐘寫6點50,
諗住趕到啦!!點知出面個鐘7點1,2啦\口/
頂!..個鬧鐘成日係到壞....diu= ="
跟住ma叫我搭的,個時又有少少肚痛..諗住唔番=0=
點知又冇乜肚痛啦wor=0=..搭6出門搭的
=-="番去,見到牙林,馬敏同wingwing',之後排隊@@"
oh no=0="....maths]]鄧敏莊教= ="..ok啦,唔錯ga
之後係到問我咩名,握手=-=,勁無奈...
跟住就pth/...=-=miss wong@@""..wow,
給她記住了=00=...一入黎就話[[依,見到d識既人wor]=00=
miss wong好慘牙=0=...比d男仔係到嘈...
之後落堂=vv=..又是這樣一齊係走廊吹水@v@
mus@@"得一堂=00=勁快過...
翟卓然勁大聲咁問我行去邊,仲冷係串咁=0=
頂你,我行邊關你LUN事咩+_+
cl....悶=0=....
跟住就係chin..唔洗過細班,gd!
個新女老師-0-....都ok令女@@"...d男仔勁話素=0=
上佢堂..悶死我=0=..仲要兩堂...好嚴牙佢-0-..不太喜歡她
=_________=!最衰坐第一個訓唔到教...= =]
之後lunch....食飯,同小桶,小卓@@"....=3=食完同小桶一起..
跟住搵牙林佢地=00=..劉家po仲係咁低能= =...
同牙林周圍行= =".......之後番2e
d人係到問msn=_____=,我都唔知個個叫咩名-口-...;
不過是但啦,照比=-=...
跟住上libs...=口=..........都ok啦..'起碼唔悶先
何永安係到指MISS LAM=-=..."全班在笑...
正常反應黎JA,洗唔洗咁=口=.......跟住翟卓然係到冷醒=0=..很低B的說
D男仔好柒囉=-=.....真係好低能囉....=口=,又樣衰WOR,D GAG又爛WOR=0=
都唔知咩人黎GA=-=....跟住ENG..
超無奈,=00=點解MISS CHOW會認得我,叫我做科長T^T...
之後走LU=-=....同牙林搭的番上水...=-=去影相..
買FILE...=__________=攰死

|