2006 年 9 月 5 日  星期二             晴天:]]

 

正式上堂lu

尋晚勁肚痛..唔知食左d咩=-="定係劇烈活動...'

之後訓都訓唔到,跟住勁無奈,一起身.個鬧鐘寫6點50,

諗住趕到啦!!點知出面個鐘7點1,2啦\口/

頂!..個鬧鐘成日係到壞....diu= ="

跟住ma叫我搭的,個時又有少少肚痛..諗住唔番=0=

點知又冇乜肚痛啦wor=0=..搭6出門搭的

=-="番去,見到牙林,馬敏同wingwing',之後排隊@@"

oh no=0="....maths]]鄧敏莊教= ="..ok啦,唔錯ga

之後係到問我咩名,握手=-=,勁無奈...

跟住就pth/...=-=miss wong@@""..wow,

給她記住了=00=...一入黎就話[[依,見到d識既人wor]=00=

miss wong好慘牙=0=...比d男仔係到嘈...

之後落堂=vv=..又是這樣一齊係走廊吹水@v@

mus@@"得一堂=00=勁快過...

翟卓然勁大聲咁問我行去邊,仲冷係串咁=0=

頂你,我行邊關你LUN事咩+_+

cl....悶=0=....

跟住就係chin..唔洗過細班,gd!

個新女老師-0-....都ok令女@@"...d男仔勁話素=0=

上佢堂..悶死我=0=..仲要兩堂...好嚴牙佢-0-..不太喜歡她

=_________=!最衰坐第一個訓唔到教...= =]

之後lunch....食飯,同小桶,小卓@@"....=3=食完同小桶一起..

跟住搵牙林佢地=00=..劉家po仲係咁低能= =...

同牙林周圍行= =".......之後番2e

d人係到問msn=_____=,我都唔知個個叫咩名-口-...;

不過是但啦,照比=-=...

跟住上libs...=口=..........都ok啦..'起碼唔悶先

何永安係到指MISS LAM=-=..."全班在笑...

正常反應黎JA,洗唔洗咁=口=.......跟住翟卓然係到冷醒=0=..很低B的說

D男仔好柒囉=-=.....真係好低能囉....=口=,又樣衰WOR,D GAG又爛WOR=0=

都唔知咩人黎GA=-=....跟住ENG..

超無奈,=00=點解MISS CHOW會認得我,叫我做科長T^T...

之後走LU=-=....同牙林搭的番上水...=-=去影相..

買FILE...=__________=攰死

 

 

 

刊登時間︰2006-09-05 05:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


a61402517
暱稱: wai
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
自訂欄位(一)
尚無任何內容