|
今日起身去學琴= ="....之後番屋企,去食日本野"
good!...=____="...妖,係到屈人!又關我事牙!??你冇野牙??
你自己聽唔到就係到嘈嘈嘈wor=________=!同你講番,你又係到仲屈我wor!
都唔撚明你地點解成日都咁鐘意屈人咖ja!講左比你知,你又唔聽!
-0-..都on撚鳩ga..."把幾火=^=.....都唔知呢件事我錯乜,關我q事!??"
跟住去左上水行下,去學oral...; 學完,同小角,山姐去睇貞子= =
好悶牙=333="...一點兒也不恐怖>.悶死 = ="跟住係到玩漢字包@@"
小角自己打自己隻手XDDDDDDDDDDDDDD"笑死我
跟住玩UNLO=33="..走LU....番到屋企,沖涼,等左一陣用電腦@V@
今晚睇電視@@"....-_-..

|