2006 年 9 月 7 日  星期四             雨天:]]

 

-33-討厭

今日都係咁= =...早左出門口,比牙林鬧我做咩咁早T口T

之後番到去,因為落雨,唔洗早會,OH YA!

-0-..@@"MISS CHOW冇番" 不過算啦

其實佢番唔番我都覺得冇乜野..

之後MISS許黎左點名@o@!

chinx2...分組- -..5人""

抽中左我地組講-0-..好采我都係講一句@@"頭個句勁短xd

跟住呢兩堂都冇乜野,rest..同牙林,拎拎,小妍,小桶一齊

之後同wing陪小桶落去canteen@@"...

pe堂..-0-,waka,同2c一齊上" oh so good!@o@]

更係同牙林佢地一齊+_+...度高@o@!...高左1cm-0-..失望T^T

跟住就腰圍-0-...64CM @@"25吋 =-="

體重-0-! 41KG; @V@"...跟住吹水@O@!.

上樓,REST...-0-ENGX2...有個牙sir黎-0-...同小卓傾計=-=

做完一樣功課了!+________+!..跟住放lunch*

同小桶小卓食-0-..班女仔好惡好恐怖,d男仔真係好kai好柒-0-...

真係有個句講個句=-=..我真係好討厭個d人,不過有部分當然唔係ga..

之後食完陪小桶出去搵佢地-vvv-...嘻嘻..好好笑xDDDD

WINGWING話牙林好似隻鍋牛XDDD"WAKA-3-,笑死我同恩恩

之後牙林話我似米奇,比佢講講-0-,WING都話似,SO BAD!

HA,拎拎好攪gag XDDD,笑死我...*

跟住就maths" @_@..冇功課wor,so good!

跟住va-0-......唉=-=..講到我好想訓教-0-,但係我坐個個位,佢實見到

=口=..." 之後又遲放wor-_____________-"

自己走lutT^T ..牙林個d要練歌=-=

番屋企-3-..用pc...

 

刊登時間︰2006-09-07 04:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


a61402517
暱稱: wai
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
自訂欄位(一)
尚無任何內容