|
今日都係咁= =...早左出門口,比牙林鬧我做咩咁早T口T
之後番到去,因為落雨,唔洗早會,OH YA!
-0-..@@"MISS CHOW冇番" 不過算啦
其實佢番唔番我都覺得冇乜野..
之後MISS許黎左點名@o@!
chinx2...分組- -..5人""
抽中左我地組講-0-..好采我都係講一句@@"頭個句勁短xd
跟住呢兩堂都冇乜野,rest..同牙林,拎拎,小妍,小桶一齊
之後同wing陪小桶落去canteen@@"...
pe堂..-0-,waka,同2c一齊上" oh so good!@o@]
更係同牙林佢地一齊+_+...度高@o@!...高左1cm-0-..失望T^T
跟住就腰圍-0-...64CM @@"25吋 =-="
體重-0-! 41KG; @V@"...跟住吹水@O@!.
上樓,REST...-0-ENGX2...有個牙sir黎-0-...同小卓傾計=-=
做完一樣功課了!+________+!..跟住放lunch*
同小桶小卓食-0-..班女仔好惡好恐怖,d男仔真係好kai好柒-0-...
真係有個句講個句=-=..我真係好討厭個d人,不過有部分當然唔係ga..
之後食完陪小桶出去搵佢地-vvv-...嘻嘻..好好笑xDDDD
WINGWING話牙林好似隻鍋牛XDDD"WAKA-3-,笑死我同恩恩
之後牙林話我似米奇,比佢講講-0-,WING都話似,SO BAD!
HA,拎拎好攪gag XDDD,笑死我...*
跟住就maths" @_@..冇功課wor,so good!
跟住va-0-......唉=-=..講到我好想訓教-0-,但係我坐個個位,佢實見到
=口=..." 之後又遲放wor-_____________-"
自己走lutT^T ..牙林個d要練歌=-=
番屋企-3-..用pc...

|