|
今日番學...終於到星期5啦XD"
之後番到去,唔洗早會,上樓
MISS CHOW 星期3都唔會番黎住= =...
之後chin " 又分組@o@"
好快落堂.."
跟住scj =-=!!臭金!!!-0-妖..好憎佢
自從上次比佢話我晒佢時間之後..*
講野悶死人-0-...."
rest,搵佢地*
dt and he x2 =-=!林sir好鬼攪gag咖ja*
本來話要我做科長-0-,好采一早選左人ja..**
之後家政** -0-..."好似冇乜野做過咁
rest,搵佢地,eng x2 有個低b友上黎教我地XDDDDDDDDDDD"
佢教個D野笑到我死-0-" 全班都勁嘈同埋勁笑=________+
仲係勁爆好笑-0-** LUNCH啦
同小桶小卓食* 個A餐爛死=-=" 好難食
WING來找我@@" 一齊LU** 之後同佢地吹水,笑死我=-="
=___________=翟卓然真係好撚煩!!"
叫我拾垃圾\口/"""!!!-0-我話等間先..佢又話我狗=___________=
痴線咖-0-"**你拾囉!" 之後問我牙芷叫咩名XDDDDD"
哈,跟住講左一[句[[算吧啦,人地唔會記得你咖啦]] XDDDD"
佢好得意牙XDD"即卡變樣-0-話[[咩WOR,想知下炸MA]]
=0=笑死我..**
MISS許叫我寫家課=_____=* OH NO
跟住姓翟個個話又係我=-=""" ...D男仔話好多野都係我做=_____=
有幾多牙=0="英文科長JA MA=-="我都唔係好想做=口=
格離個4個男仔好正,係到做同一個動作XDDD"係到RAP 歌XD"
妖--0-,有個男仔好撚樣柒囉!" 係到冷係串咁WOR"
好心你啦,搵塊鏡照下你有幾咁柒先學人串人啦**
係到話咩[[係咪想我打你牙]] =-=(同緊另外一個好Q既男仔講)
-00-" 夠彊你咪打囉* 點睇你都係得個講字LOR* 咁好打WOR!@@+
之後MATHSX2" -0-*妖,班男仔真係好嘈牙" MISS TANG都話咪嘈咖啦
再嘈全班留低牙* 頂你=-=" 等間又晒我時間**
仲係到嘈撚住晒WOR* 李展鋒先克人憎WOR,成日係到扮撚晒野**
DIU* 至憎呢D人-_________-" 係到串MISS TANG
算吧啦=-=" ** 比人地串到你冇野好講啦* 搵次唔好咁LOL得唔得牙**
周會=-=" 無奈...遲左30分鐘=口=,同WING,林搭的番家
再出RAINBOW with 山姐,芷,liu,小岑,柄哥xd"
柄哥好好笑XDDDD**
p.s =-=今日朝早黎家輝同一個唔知叫咩名既男仔差少少打出火*
=33="陪小桶下了去,錯過了好戲天@o@!
|