大家好~~
我都好內冇打blog lu~~
因為都唔知有咩好打
不過喱幾日放假有d好野
復活節有3日系去左拜山,我問你死未
鄭+魚佢又去左香港喎
如果唔系米叫埋成班一齊去行下街羅
喱幾日真系好悶
唔系打波就系訓
好似咩都冇做個咁
今日同牙權b 峰哥 伯華 牙嫂 +慧妹(用普通話講)行街
本身系去睇戲ge
唔知做咩佢地話唔去要去佰8伴
去食左d野之後
佢地去漁人碼頭
我見冇咩人理我地
牙金顯又叫我打波
所以米走左
仲之人身就系悶到死啦
之前佢地話我d成績有d進步
但系我自己都唔覺ge
唔好玩我啦
其實我系米真系咁好昆
個個都昆我ge
我當你系fd你先梨水我
系我笨
成日信錯人 |