喱幾日都冇打日記,心情唔多好
琴日本梨d fd話同我去睇戲,搞到我成日系到等佢地
佢地一個電話都冇打梨話唔去自己去左行街
我自己又冇去打波!!唉~~~
好彩有幾個好知己同我去打波
佢地系傻k,牙藹,墨屎,甘顯佢地真系好
冇話放我飛機,唔梨得都會講
打完波番屋企
牙媽話唔比我左出夜街
不過同佢地出去都好開心
不過有個fd我當佢系屋企人可惜佢去左澳洲
佢要走戈日都冇去送佢機
覺得自己好衰咁
今日同牙媽去飲茶
佢地又去賭場,我米同佢地講我走先超慘
之後番左屋企打機
打左一陣去打波打到6:00幾番屋企食飯
食完飯又要同我大老去買情人節ge野
又系到話我冇女
而家仲系到同條女傾電話
超煩!!!!
|