今日系除夕,大家都好開心!
我今日陪左牙藹,珊仔,大霖去買野~~
佢地都有買野得我同珊仔系到睇,因為我要草錢!
唔可以亂洗,佢地三個人有講有笑我自己一個系後邊行超肚哦
由10:00幾到4:00幾都冇食野今日自己唔知做咩!!
我好似死左咁~冇人理除夕都冇人叫下我出街
中午出街好似自己一個咁!佢地都有同我講幾句野啦!系米我太在以人地有冇理我呢??
11:50分有牙伯南,伯華,伯龍,牙彥,牙朗,朗嫂,小杰系msn同我伯康倒數
倒數完傻king就add我
今日系咩是牙~~~系你地變左??定系我太傻呢??
希望在明天= =" |