今日一般黎講都無咩事特別事發生,不過,係科學堂果陣,
個阿sir切牛眼俾我地睇呀XD超有型0.0我依家先知原來眼睛,
係咁樣架><首先有一塊晶體中間有一粒好似波子咁既野,之後,
入面會有一d黑色既液體,好似有2層,都切開第2層入面都係一樣,
都係黑色既液體0.0哈哈><我係咪有d變態=0=....好似係= =""
我地放學之後要落去聽匯報,不過聽之前,有個小息,我同一班人(梗係唔講邊個啦=0=)
一齊開左個收音機,跟住駁左落中央咪果到,跟住整到最大聲><哈哈><
超搞野呀><果陣時收音機播緊d音樂,搞到好似去左舞會咁=0=
(p.s.果部其實係CD機,不過有得變做收音機,普通話堂果陣miss擺左係到=0=)
|