今日一朝早起身都好好地= =跟住就做埋d功課就去番學啦=0=
上第一堂係家政,要整個死人爛鬼手套= =跟住我覺得好眼訓,成日人鬼倦...
我就摸下自己個頭,覺得好熱= =應該係發燒= =不過我無理到=0=
之後3,4堂係大偉堂= =我唔想同條友講野=0=所以無講到佢知= =
我就係到訓覺唔理佢= =之後終於到美玲堂,我同佢講話我個頭好鬼熱=0=
佢就摸下,跟住叫陳+x帶我落下探熱,點知38度=0=跟住個條友就叫我上去...
執書包,跟住我執完就落左搵番佢,佢叫我坐係醫療室到等,我等左好耐= =
我阿婆終於黎接我走,跟住去睇醫生跟住就番屋企訓覺= =ZZZZZZZZZZ
|