琴日唔得閒打日記
今日打番
琴日考中文二
都唔算好難
放學之後,馬忠同弱智去左踢波
我就番朗屏
去左足球場見到d fd係度踢波
我就同佢地踢左陣
跟住佢地話去唱k問我去唔去
雖然有錢係度
但係唔想哂錢就冇去
琴晚非州三姊妹佢地話去游水
問我去唔去
本來想去嫁
但係冇男仔同我去
就唔去啦
咁就去左練拳喇