2008-05-19 朝早去左糖屋企 完成個CAKE GE最後步驟 失敗左 賣相還蠻嘔 不過最後味道都唔錯:) 肚痛左成朝\_/ 放學打牌 究竟佢系米答我呢? 唔知道。 佢企響身邊還蠻有安全感。 ♥2008-05-19 10:07 PM♥ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
朝早去左糖屋企 完成個CAKE GE最後步驟 失敗左 賣相還蠻嘔 不過最後味道都唔錯:)
肚痛左成朝\_/
放學打牌
究竟佢系米答我呢? 唔知道。 佢企響身邊還蠻有安全感。
♥2008-05-19 10:07 PM♥ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]