兩點半先沖涼訓覺
傻左頂喇- ___,-
今朝7點4先起身
趕死我
我唔要遲到A
頭果堂英文超辛苦
唔知做乜狂打乞痴
打得多都覺得煩/33\
聲都變埋- 0 -
世史冇聽書
響度寫果本簿- -v
地理超級眼訓囉唔該
休息時間仲要擦黑板0/\0
不過冇中史都好好架喇
中史一堂到要擦幾轉
又多個缺點喇
忽你\__/
忙死喇
又要做野抵銷
3千6字等梗我
救命t3t
不過我冇覺得系河馬累左我
反而最衰都系我
如果唔系錯左
唔系默漏左就唔會甘/__\
算了吧
放學去左library
之後hea左陣去左打波
好似冇打過甘0口0
著住條裙著白襪著波鞋
好鬼核突牙=x=
番到屋企差唔多8點
真系俾媽媽話牙t^t
佢擔心我/00\
記過甘多次缺點
媽媽一次都吾知- -v
原諒我吧0vv0"