2008-05-09 搭車 迫到我想死 有冷氣都熱到流汗 今日無原因而覺得好開心 如果日日都系甘就好LU 不過放學等到我好忟 又熱又曬又耐\"/ LUNCH去左置樂 早知就唔要個粟米/3\ 行到好鬼熱 行左去惠康食 好鬼樣衰 轉左去M記- -v 佢好巨 有一種壓迫感 ♥2008-05-09 07:50 PM♥ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
搭車 迫到我想死 有冷氣都熱到流汗
今日無原因而覺得好開心 如果日日都系甘就好LU
不過放學等到我好忟 又熱又曬又耐\"/
LUNCH去左置樂 早知就唔要個粟米/3\ 行到好鬼熱 行左去惠康食 好鬼樣衰 轉左去M記- -v
佢好巨 有一種壓迫感
♥2008-05-09 07:50 PM♥ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]