2008-03-26

 

ECON 好煩
諗到頭暈
亂到7彩-   -
就黎死喇
什么彈性呀
麻鬼煩...-/\-

下午等KI2放學
一齊去跑步
好多飛仔呀-___-
平時都唔覺
好得人驚
D人又響個窗望落黎
真系當睇唔到
後尾實在唔知想點
SO周圍兜下

跑下行下CHAT下
大約都有1個鐘
臨尾衝刺
響好攰既情況下
好努力的跑一圈
1:14
不算差吧0口0

佢俾左張班相我睇0V0
呆左..嘻嘻

6點左右走人
送佢上車之後
慢慢行番去
真系好慢...
行左成7個字
平時淨系行3個字左右
呵-    -v

家陣又要再溫ECON...
都系死架喇T^T
救命\口/


♥2008-03-26 07:28 PM♥

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 428 | »♥♥