2008-01-31

=3=!

為了不要跑回校`

轉搭751`0口0

中史/__\

好吾開心`

明明立場系話唐玄宗是非明君

點知突然咩都變晒

之前搵既野都白費晒

完完冇POINT可以講

好激氣T/\T!

幸好KATHY夠膽轉番立場`

因為佢都好生氣-3-!

第2個小息

食左隻珍珠雞飽到想心口

LUNCH冇食野`

臨尾好似有D餓叮左包奶飲

不過成個微波爐都系奶-_-!

唔知咩事`-.-我明明打開左!

ECON開頭超眼訓-_-

不過後尾唔眼訓都想訓0_0

放學同KATHY去左搵中史D野O0O

之後同思虹1齊搭車走`

番到屋企睇書睇到訓左O0O

借左好多書睇-_-!

這個假期就旦過算數..嘻-   -v

甘樣會悶死`

番埋 聽日就放假 :]

很快樂的說xd

 

 

 

 

♥2008-01-31 11:16 PM♥

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 428 | »♥♥