|
2008-01-31
=3=!
為了不要跑回校`
轉搭751`0口0
中史/__\
好吾開心`
明明立場系話唐玄宗是非明君
點知突然咩都變晒
之前搵既野都白費晒
完完冇POINT可以講
好激氣T/\T!
幸好KATHY夠膽轉番立場`
因為佢都好生氣-3-!
第2個小息
食左隻珍珠雞飽到想心口
LUNCH冇食野`
臨尾好似有D餓叮左包奶飲
不過成個微波爐都系奶-_-!
唔知咩事`-.-我明明打開左!
ECON開頭超眼訓-_-
不過後尾唔眼訓都想訓0_0
放學同KATHY去左搵中史D野O0O
之後同思虹1齊搭車走`
番到屋企睇書睇到訓左O0O
借左好多書睇-_-!
這個假期就旦過算數..嘻- -v
甘樣會悶死`
番埋 聽日就放假 :]
很快樂的說xd
♥2008-01-31 11:16 PM♥
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |