逛街`

2.3

出左荃灣 wITH 糖

夾公仔0口0

夾吾到\ /\ /

又買吾到3褲`

好吾開心`

又俾糖佔左便宜

仲吾開心-_-`

之後出左MK

花園街系迫WOR

迫到想死囉

食左串辣魚旦-_-

買左條褲`

番到屋企超後悔買左T^T

算了吧`

不斷安慰自己

夜晚做左個千6字報告-_-

我要死亡了

 

2.3

今日搵KATHY出左市中心

等了很久0口0

宜家發覺淨系JOLIN先會早到-  -v

KATHY同埋佢個FD子一齊來

甘我地就一齊行0口0

KATHY肚痛-   -

先回家去了`

甘我地兩個就1齊行0口0

她蠻NICE`呵 :]

去左睇波鞋

PLAYBOY 0口0

我真系好想要PLAYBOY

想要到喊//\\

旦系得黑OR白`

只好決定買對ONE STAR`

仲貴過PLAYBOY-  -!

又想買果對BOOTS

不過好貴

唔值`/_\

同埋都系覺得著BOOTS好怪-_-

本身吾鐘意掛0口0

她買了很多東西-  -v

多得瘋狂`嘻

有兩條褲子兩對耳環

還有3件衣服啊

全部都響萬寶買-_-

而我呢...?

只買得一條褲子

是我想要的褲子

之後6點到佢走了

KATHY來了0口0

我地再繼續行

又去睇波鞋

PLAYBOY呀/口\

大家系米覺得好煩呢-_-

你唔覺我都覺-/\-

之後行到8點幾回家

番到屋企樓下

T^T間鞋舖閂左門

衰人-_-明明寫住閂9點半

算數

明天落去先買

之後諗住去OK買熟食

點知話得魚旦

我叉佢-_____-

吾快樂呀!

之後只好買M記

24小時的M記!\_/

番到屋企9點幾0口0

♥2008-02-04 10:36 PM♥

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | ... | 428 | »♥♥