|
逛街`
2.3
出左荃灣 wITH 糖
夾公仔0口0
夾吾到\ /\ /
又買吾到3褲`
好吾開心`
又俾糖佔左便宜
仲吾開心-_-`
之後出左MK
花園街系迫WOR
迫到想死囉
食左串辣魚旦-_-
買左條褲`
番到屋企超後悔買左T^T
算了吧`
不斷安慰自己
夜晚做左個千6字報告-_-
我要死亡了
2.3
今日搵KATHY出左市中心
等了很久0口0
宜家發覺淨系JOLIN先會早到- -v
KATHY同埋佢個FD子一齊來
甘我地就一齊行0口0
KATHY肚痛- -
先回家去了`
甘我地兩個就1齊行0口0
她蠻NICE`呵 :]
去左睇波鞋
PLAYBOY 0口0
我真系好想要PLAYBOY
想要到喊//\\
旦系得黑OR白`
只好決定買對ONE STAR`
仲貴過PLAYBOY- -!
又想買果對BOOTS
不過好貴
唔值`/_\
同埋都系覺得著BOOTS好怪-_-
本身吾鐘意掛0口0
她買了很多東西- -v
多得瘋狂`嘻
有兩條褲子兩對耳環
還有3件衣服啊
全部都響萬寶買-_-
而我呢...?
只買得一條褲子
是我想要的褲子
之後6點到佢走了
KATHY來了0口0
我地再繼續行
又去睇波鞋
PLAYBOY呀/口\
大家系米覺得好煩呢-_-
你唔覺我都覺-/\-
之後行到8點幾回家
番到屋企樓下
T^T間鞋舖閂左門
衰人-_-明明寫住閂9點半
算數
明天落去先買
之後諗住去OK買熟食
點知話得魚旦
我叉佢-_____-
吾快樂呀!
之後只好買M記
24小時的M記!\_/
番到屋企9點幾0口0
♥2008-02-04 10:36 PM♥
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |