恭喜發財`0_0v

2-6-年三十

下午出左市中心買鞋

KATHY陪我`

遲遲未到

佢又肚痛

唔知怪唔怪佢好-_-

行左好多間都冇我想要果對

喊起上黎TVT!

最後終於買到

拎住袋鞋笑住走人- -v

好情緒化

 

夜晚食團年飯

食完同bama去屯門花市行

好細-3-

唔洗1粒鐘行完

買左花花同風車

買風車仲送條鏈- -

之後有FD子約我去元朗行

1行6男4女

元朗花市好迫-_-

迫死左

就甘兜左個圈就走人

去左M記

之後M記完淨番幾個

行到去馬路中心呆企-_-

由03分企到15分0_0V

綠公仔都過左好多次

期間仲見到X育亮響對面馬路0_0!

甘都見到`-_-

衣然冇咩變喔

怪不得會認得佢`

之後行左去西鐵站搭車番屋企

番到去2點幾

4點先訓0O0

 

2-7-年初一

不嬲唔兄年初1拜年

所以同家姐出左葵芳行左陣

都算有野行`

唔算冷清

長江7號甘快手俾人出左翻版

番到屋企7點幾

 

2-8-年初二

即今日

響屋企冇野做

做功課

冇郁過

系時候做下

系時候打完0_0

呢排系甘聽基仔D歌

愈聽愈好聽TVT!

 

 

♥2008-02-08 07:51 PM♥

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | ... | 428 | »♥♥