|
恭喜發財`0_0v
2-6-年三十
下午出左市中心買鞋
KATHY陪我`
遲遲未到
佢又肚痛
唔知怪唔怪佢好-_-
行左好多間都冇我想要果對
喊起上黎TVT!
最後終於買到
拎住袋鞋笑住走人- -v
好情緒化
夜晚食團年飯
食完同bama去屯門花市行
好細-3-
唔洗1粒鐘行完
買左花花同風車
買風車仲送條鏈- -
之後有FD子約我去元朗行
1行6男4女
元朗花市好迫-_-
迫死左
就甘兜左個圈就走人
去左M記
之後M記完淨番幾個
行到去馬路中心呆企-_-
由03分企到15分0_0V
綠公仔都過左好多次
期間仲見到X育亮響對面馬路0_0!
甘都見到`-_-
衣然冇咩變喔
怪不得會認得佢`
之後行左去西鐵站搭車番屋企
番到去2點幾
4點先訓0O0
2-7-年初一
不嬲唔兄年初1拜年
所以同家姐出左葵芳行左陣
都算有野行`
唔算冷清
長江7號甘快手俾人出左翻版
番到屋企7點幾
2-8-年初二
即今日
響屋企冇野做
做功課
冇郁過
系時候做下
系時候打完0_0
呢排系甘聽基仔D歌
愈聽愈好聽TVT!
♥2008-02-08 07:51 PM♥
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |