|
好吾 開心/ /\ \
四條 1`____
尋日 去飲
朝早 去左剪 頭髮`
等了很 久 /33\
功課 都仲未做完`
唯 有搭 車 果陣做- -!
出到去5點`
搭 車搭左 好耐
好遠 ar`
第 1次 去北角 *0*
入到 酒店
佢地 幾個響樹 打牌
我都打 埋1份`
食 AR *V*
堂家姐 好令令 :)
不過 我覺得佢 吾化妝仲令
不過 堂姐夫 就 差左D喇- -!

之後 HEA 左陣 食飯
9點幾先食- _ -
/__\ 家謠 嘔AR
睇 見佢 好辛苦`
說 真的
佢同 佢A 哥真 系 撈亂左`- -v
家謠 愈梨愈 男仔頭- -
而聰 就 似女仔多D`
因為佢 白 / V \
個樣 吾似的`0口0
我地坐埋 同一圍
險些 兒對 面 就系對方 /_\
我吾要` 費時 冇得望前面-_-
見到佢 既感覺 良好`
冇好似 上次甘失控- -!
10點幾 11點走人
上層 同下層 /^\
我好 想坐 下層 架 T^t
搭車 訓過 龍
好眼 訓`
番到屋企 沖完涼就訓
甘日日
吾知醒`
ma子 買完野食 番黎 先叫我
今日 搞咩
堂堂都 超眼訓
唔訓唔得`/_\
好辛苦
雙 眼真系擘吾大
好慘 ar t^t
放學 又要sba training /_\
之後走人 想殺人!
唉
很不開心的說`
乞人憎 !
隻腳個傷口仲系好痛
不過 唔夠個心痛/00\
亂諗野的說
又想喊
今年個十1月
冇日過得 好
又測驗 開始 衰足 甘耐`
sHIT
♥2007-11-12 08:11 PM♥
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |