好吾 開心/ /\ \

 

四條 1`____

尋日 去飲

朝早 去左剪 頭髮`

等了很 久 /33\

功課 都仲未做完`

唯 有搭 車 果陣做- -!

出到去5點`

搭 車搭左 好耐

好遠 ar`

第 1次 去北角 *0*

入到 酒店

佢地 幾個響樹 打牌

我都打 埋1份`

食 AR *V*

堂家姐 好令令 :)

不過 我覺得佢 吾化妝仲令

不過 堂姐夫 就 差左D喇- -!

之後 HEA 左陣 食飯

9點幾先食- _ -

/__\ 家謠 嘔AR

睇 見佢 好辛苦`

說 真的

佢同 佢A 哥真 系 撈亂左`- -v

家謠 愈梨愈 男仔頭- -

而聰 就 似女仔多D`

因為佢 白 / V \

個樣 吾似的`0口0

我地坐埋 同一圍

險些 兒對 面 就系對方 /_\

我吾要` 費時 冇得望前面-_-

見到佢 既感覺 良好`

冇好似 上次甘失控- -!

10點幾 11點走人

上層 同下層 /^\

我好 想坐 下層 架 T^t

搭車 訓過 龍

好眼 訓`

番到屋企 沖完涼就訓

 

甘日日

吾知醒`

ma子 買完野食 番黎 先叫我

今日 搞咩

堂堂都 超眼訓

唔訓唔得`/_\

好辛苦

雙 眼真系擘吾大

好慘 ar t^t

放學  又要sba training /_\

 

之後走人  想殺人!

很不開心的說`

乞人憎 !

隻腳個傷口仲系好痛

不過 唔夠個心痛/00\

亂諗野的說

又想喊

今年個十1月

冇日過得 好

又測驗 開始 衰足 甘耐`

sHIT

 

 

 

 

 

♥2007-11-12 08:11 PM♥

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | ... | 428 | »♥♥