i=i+1 Document.all(pic).style.BackgroundPosition= "0 " & i id=SetTimeOut("scrollBG", 50, "VBScript")end sub scrollBG

              

●、!×"日▂記°×_69號_ 

                                                     

 
aRChun520
暱稱: .kl
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-06
2007-03-26
2007-02-10
2007-01-27
2007-01-27
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
SkY
鰻魚
C.May
丁丁
牙細
牙琳
吳精
肥婆宜
莫Ming
喪姸
菜菜子
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

                 

2006 年 9 月 14 日  星期四   晴天

                             

2006-09-14

今日好似平時咁樣番學喇...上音樂果時唔記得帶

堂課,,要做功課既,,我有做架,,但係唔記得帶去音

樂室...cc話唔比我去拎番,,但係佢話答到幾條問

題就比,,我硬係答到喇,,佢叫我1min來回拎本野

比佢,,之後咁樣就唔洗放留堂..上普通話果時,,我

地嘈到要留堂,,,,之後到左放學,,葛SIR罵左我地

一陣就放左我地,,但係我地唔可以下次咁嘈喎..放

學竟然叫我果名留堂,,我就話比音樂科長知cc話

唔洗記我,,我罵到佢驚晒,,,點知都要去左留堂果

到先..點知睇,,原來係留家政,,我就諗我係D.T架

喎點會留我家政架,,點知我就搵MISS LEE,,佢就

放過我,(MISS LEE話文仔記左我地名),

之後係學校留左一陣打波,,之後就走左番屋企

刊登時間︰2006-09-14 07:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]