今日好似平時咁樣番學喇...上音樂果時唔記得帶
堂課,,要做功課既,,我有做架,,但係唔記得帶去音
樂室...cc話唔比我去拎番,,但係佢話答到幾條問
題就比,,我硬係答到喇,,佢叫我1min來回拎本野
比佢,,之後咁樣就唔洗放留堂..上普通話果時,,我
地嘈到要留堂,,,,之後到左放學,,葛SIR罵左我地
一陣就放左我地,,但係我地唔可以下次咁嘈喎..放
學竟然叫我果名留堂,,我就話比音樂科長知cc話
唔洗記我,,我罵到佢驚晒,,,點知都要去左留堂果
到先..點知睇,,原來係留家政,,我就諗我係D.T架
喎點會留我家政架,,點知我就搵MISS LEE,,佢就
放過我,(MISS LEE話文仔記左我地名 ),
之後係學校留左一陣打波,,之後就走左番屋企
|