唔知點解覺得今個禮拜好似過得好快咁..果鼻生左粒今瘡..好核突
朝早就番長跑,,跑左去兆(輪)運秀場果邊喇,,呢幾日番長跑
既狀態都超好,,到再放學因為係中一班際長跑比賽//所以去左
幫幫手,,我就走左落去龍門居,,企企下有隻狗係我地既雪糕
筒痾左尿,,班女仔話好核突,,但係我本身養狗既,,呢D野我就唔覺
核突,,之後拎左雪糕筒番上去,,之後就去市中心買袋,,
點知食食下野(-0-又係去食壽司)同埋我姑姐唔係幾舒服所以
冇買到囉...之後就搭的士番屋企,,唉*/聽日要練波呀!!
成日應成左人野但係又冇做到,,第二次喇,,怪我識左太多朋友了..
|