因呢果伺服器要維修所以打唔多,,而家打番先..
今日去左身體檢查,,坐左陣,,竟然撞到蔡碧蔓,,之後入去比護士
玩..嘻嘻嘻哈哈!佢問我同唔同意,其實我想答同意,,
又唔知點開口,,之後番左幫我隻狗拎野食番屋企,我呀媽病左牙...
之後zzZZz左陣,,起身玩電腦喇!,,點知果msn唔得啵,,我又del左
msn重安,,又重新開機,,又呢樣又果樣都唔得,,之後我果哥同我
講:msn好似你係wINDOW有果OLD架喎..我就睇下得唔得..哈
我呀哥真係乜都識咁,,之後見到咁少人開MSN,,我就有D覺
得唔要好點,,就問下人,,D人話佢都係開唔到新果個MSN
所以用左OLD果個....之後用左old果個msn傾左一陣,,我就問我表姐,,睇下佢用唔用到,,點知教左我用新果個MSN,,我而家用到喇,,我要係呢度唔該佢!!

好耐囉呢幅野,,係仁濟慈善行影既..
|