i=i+1 Document.all(pic).style.BackgroundPosition= "0 " & i id=SetTimeOut("scrollBG", 50, "VBScript")end sub scrollBG

              

●、!×"日▂記°×_69號_ 

                                                     

 
aRChun520
暱稱: .kl
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-06
2007-03-26
2007-02-10
2007-01-27
2007-01-27
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
SkY
鰻魚
C.May
丁丁
牙細
牙琳
吳精
肥婆宜
莫Ming
喪姸
菜菜子
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

                 

2006 年 9 月 11 日  星期一   晴天

                             

唉...

因呢果伺服器要維修所以打唔多,,而家打番先..

今日去左身體檢查,,坐左陣,,竟然撞到蔡碧蔓,,之後入去比護士

玩..嘻嘻嘻哈哈!佢問我同唔同意,其實我想答同意,,

又唔知點開口,,之後番左幫我隻狗拎野食番屋企,我呀媽病左牙...

之後zzZZz左陣,,起身玩電腦喇!,,點知果msn唔得啵,,我又del左

msn重安,,又重新開機,,又呢樣又果樣都唔得,,之後我果哥同我

講:msn好似你係wINDOW有果OLD架喎..我就睇下得唔得..哈

我呀哥真係乜都識咁,,之後見到咁少人開MSN,,我就有D覺

得唔要好點,,就問下人,,D人話佢都係開唔到新果個MSN

所以用左OLD果個....之後用左old果個msn傾左一陣,,我就問我表姐,,睇下佢用唔用到,,點知教左我用新果個MSN,,我而家用到喇,,我要係呢度唔該佢!!

好耐囉呢幅野,,係仁濟慈善行影既..

刊登時間︰2006-09-11 08:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]