i=i+1 Document.all(pic).style.BackgroundPosition= "0 " & i id=SetTimeOut("scrollBG", 50, "VBScript")end sub scrollBG

              

●、!×"日▂記°×_69號_ 

                                                     

 
aRChun520
暱稱: .kl
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-06
2007-03-26
2007-02-10
2007-01-27
2007-01-27
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
SkY
鰻魚
C.May
丁丁
牙細
牙琳
吳精
肥婆宜
莫Ming
喪姸
菜菜子
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

                 

2006 年 7 月 31 日  星期一   晴天

                             

一早唔係幾開心既,,之後就....

今朝9點比我阿媽吵醒,,,叫左我出左去荃灣...佢話阿公指定要佢出去,,我阿媽以為我地d屋企人話佢(我地d屋企人好鐘意話下

呢個話下果個)我阿媽就驚,,所以叫我陪佢佢出去..等到刷完牙換好衣服..電話突然有人smS我,,我都估到係邊果Sd比我..

(大家都應該知)內容大概係叫我起身打比佢//但係我阿媽係到我唔打得比佢..好彩我阿媽肚痛..所以我先打到,,知後我一直搵緊機

會打比佢..但係都唔成功,,到左荃灣,,原來係阿婆同我講,,叫我訂生日蛋糕(我阿公3磅我1磅舅父1磅)同一個月生日呀^^

我阿媽全部估錯晒,,..知係我就去tOILEt就打比我果女友同佢傾左陣,,出左去就食左陣野..我阿媽叫我幫佢買野飲..

所以又可以打多次比佢...,,我上番去之後,,覺得又好掛住佢,,所以就話酒樓d冷氣好凍,,又可以落樓下打比佢,,(打比佢講

可唔可以上佢屋企玩),,上到酒樓又晌阿媽我可唔可以去同學屋企做功課呀,,佢話唔得..因為我成日撞板...我就搵左我阿婆,之後,當然

得喇,,飲完茶就去睇蛋糕,,睇完就推我阿公番屋企(輪椅)...之後我同阿媽番屋企..上到巴士我同阿媽講我想訓陣,,唔同你坐

 其實我掛住佢..想打比佢..又同佢傾左陣之後,,我阿媽突然行去搵我......我就驚到cUt佢線之後off左電話

,,我阿媽就問我打比邊果,,我話打比阿哥,,阿媽就話阿哥都未放學,,我阿媽黎其實問我拎生日利是,,番到屋企就玩電腦

問我女友去唔去圖書館,,佢本來話去既,,本來1個人去第2個就去既,,點知我女友又話第2個人去,,..佢先去..點知第一個人

又話唔去,,所以搞到今日成日都留係屋企玩電腦,,..我果女友msn問我係唔係唔開心我就話少少喇,,我之後同佢傾左陣

我就惡左少少,,之後同佢講sor..之後佢打電話黎,,我阿媽係到,,我就狂cUt佢線,,佢SMS問我點解CUT佢緞..好彩我阿媽又去左

廁所,,我就打比佢講番我阿媽係到..之後就落左好食野,,食左陣我就番上樓..我阿媽就去左電髮FOR我公公既生日宴會.....我就打比

佢,,問佢幾時可以陪我去,,佢就話5知.,,因為佢麻麻係到,,唔得..之後我又玩電腦,,女友又打黎話佢陪左人黎電髮..(咁岩,,我阿媽又係-

0-"")..我話一陣落去陪佢,,我就打比阿媽話我去睇D野,,去完過黎搵你..我呀哥番黎,,阿媽叫佢落街幫佢做D野,,我就唔知有冇帶KEY,,

我就好亂..好彩我阿哥有帶電話..我就問佢有冇帶好彩佢有,,我就陪左我果女友一陣..知後打比我阿媽,,我阿媽問我係邊,,我話去左美

樂睇野...我話係門口我就去到,,去到就我呀媽問我咁快既...我都話我係門口..知後我又去去PET shoP玩99/CAT玩多陣又打電

話去我果女友到,,我打唔通,,我果心又好亂,,點解打唔到既呢..我有好掛住佢啵.....知後又玩99,,又打比

佢,,哈!打得到喇佢話佢陪緊麻麻,,之後又番去玩99..我覺得見凍凍地,,出去行一陣,,又打電造,,佢話又黎左碼頭

附近,,但係佢話走,,所以又番去玩99,,我呀媽,做完果頭之後好噁心,,其實我叫佢去電既....知後我同媽媽去左買頭髮夾,,我

就就果到買左隻wiNg同帽,,知後女友打黎問我係唔係去圖書館,,我話係,,嘻嘻嘻!聽日可以穿新野出街街

刊登時間︰2006-07-31 09:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]