i=i+1 Document.all(pic).style.BackgroundPosition= "0 " & i id=SetTimeOut("scrollBG", 50, "VBScript")end sub scrollBG

              

●、!×"日▂記°×_69號_ 

                                                     

 
aRChun520
暱稱: .kl
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-06
2007-03-26
2007-02-10
2007-01-27
2007-01-27
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
SkY
鰻魚
C.May
丁丁
牙細
牙琳
吳精
肥婆宜
莫Ming
喪姸
菜菜子
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

                 

2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天

                             

2006-10-03

好番喇我,,(怒罵周美楠)有冇搞

錯呀佢,,成日都係咁,,扮撚晒野,,

唔係風紀要係到扮係,,仲要當自己

大過MISS MA咁,,同MISS MA講

唔好拎我地D相,,一次過收齊先拎

比佢,,點知MISSMA真係話唔收

..你地女仔大晒咩,唔做證幫我地

,,你地要比賽我地唔洗,,一句話星期2

冇就冇得做,,班F.1乜都唔知..屌你老

母,,把鬼火,,好彩唔係我手球做到證姐

,,叫其他隊既人幫我地手球做都得今日

上is去左is lab班友係度嘈嘈嘈嘈

!!區sir係預備室喎,,搞到聽日

息要係排球場企,,好彩我地出左

去打badminton姐!!^^我係醫院

果時,,陳sir黎左探我,,我好開心!!

老c都會黎探我,,我好想到聽日呀,,

因為可以打badminton,,今日係第

日番長跑,,要慢慢操番,,上青山,,

刊登時間︰2006-10-03 10:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]