好番喇我,,(怒罵周美楠)有冇搞
錯呀佢,,成日都係咁,,扮撚晒野,,
唔係風紀要係到扮係,,仲要當自己
大過MISS MA咁,,同MISS MA講
唔好拎我地D相,,一次過收齊先拎
比佢,,點知MISSMA真係話唔收
..你地女仔大晒咩,唔做證幫我地
,,你地要比賽我地唔洗,,一句話星期2
冇就冇得做,,班F.1乜都唔知..屌你老
母,,把鬼火,,好彩唔係我手球做到證姐
,,叫其他隊既人幫我地手球做都得今日
上is去左is lab班友係度嘈嘈嘈嘈
嘈!!區sir係預備室喎,,搞到聽日
小息要係排球場企,,好彩我地出左
去打badminton姐!!^^我係醫院
果時,,陳sir黎左探我,,我好開心!!
老c都會黎探我,,我好想到聽日呀,,
因為可以打badminton,,今日係第
一日番長跑,,要慢慢操番,,上青山,,
|