(尋日既唔補打喇)

阿爸教仔睇正野,,果仔隻眼..

大家真係唔知而家米貴..

阿婆都唔放過..

四胞貽..
今日好似平日咁樣番學,冇番長跑呀,,上PE堂去到體育館打
BADMINTON,,幾好玩,,之後番到學校,,陳SIR話今年長跑對我有
好大既期望叫我努力練跑..之後LUNCH比肥婆宜搞,,我就扮嬲佢,,
之後上番去,,比人5個人抬左入去2E搞,,之後,,週會乜鬼野迎新,,
我串老鼠,,佢捉住左我,,佢叫文仔搞我,,知後緊係放左之後,,老鼠
幫番我,,佢扶左佢入廁所比我搞放HAHA學,,我要留堂,,我明明交
齊架,,點知去到係冇文科學,,咁岩鄭SIR係到,,HELP我一命..真係
唔該晒佢!!
|