●、!×"日▂記°×_69號_
今日朝早去練跑,,又係跑去兆輪運動場,,呢幾日跑番學校既成績
都幾好,,之後上堂喇 ,,上上下地理好眼訓,,差少少訓左,,之後上數
學堂d數聽多幾次就明晒,,呢種自豪既感覺好耐未試過,,之後就放
學喇,,練波練到7點番屋企,,食飯,,之後食飽左唔可以沖涼架嘛
就坐係床邊一陣,,坐坐下訓左,,之後到8點幾p.m先起身沖涼
之後就做功課做到11點,,期間幫阿媽拖地,,唔知點解好想快d到
學界手球比賽呀!!!