●、!×"日▂記°×_69號_
(補打)
今日係星期日,,冇乜野做,,通常落街打籃球,,打打下撞到我果fdx2,
一個係女仔黎既,,佢問我拎msn我比佢喇,,打完之後,,陪我個fd去
買明星相做功課,,佢問人點知用電腦都得既..,,之後又去番籃球
場,,見到兩父子係到踢波,,我就+隻腳落去,,踢埋一份..踢踢下愈
黎愈多人,,所以就叫人踢match,,我都唔識踢足球,,所以一定輸..
之後番屋企,,阿媽就叫多我一次落街拎番盞修理好既燈,,之後就食
飯迎接聽日既番學..