i=i+1 Document.all(pic).style.BackgroundPosition= "0 " & i id=SetTimeOut("scrollBG", 50, "VBScript")end sub scrollBG

              

●、!×"日▂記°×_69號_ 

                                                     

 
aRChun520
暱稱: .kl
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-06
2007-03-26
2007-02-10
2007-01-27
2007-01-27
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
SkY
鰻魚
C.May
丁丁
牙細
牙琳
吳精
肥婆宜
莫Ming
喪姸
菜菜子
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

                 

2006 年 10 月 5 日  星期四   晴天

                             

2006-10-05

我日就平時上堂咁樣,,,但係到HistorY第1堂有老師

睇堂所以冇嘈,,第二堂就大家嘈到老師冇教書,,佢話

搵日留番堂,,之後就等到放學,,點知我走左出去放左

張英默改正係老師桌子上面,,點知佢收左我既,,我叫

佢比番我 ,佢唔比,,仲話我,,我緊係要作d野拎番架喇

佢都係唔比,,我話:我唔知係唔係交比你呀,,你又係我

班主任坐c.c.xhan旁邊,,你可以幫我交比佢,,點知我

就一路講佢就一路行到教員室,,同佢講左陣佢都係唔

比..之後佢喊喎,,同佢講野唔理,,之後我都唔理佢,,

我就上圖書館等c.c.chan黎幫我地補默,,我就係果到

上下網,,諗住落番去問番佢拎我張改正,,但出到去係

到班老c話(黃貞麗喊呀),,我就淆晒入番去圖書館,,

好彩有d我既班人好心幫我抄,,有兩條友係到玩之後

鄧sir就叫佢地出去,,佢地出左去一陣之後,,又入番黎

鄧sir又睇到,,有嘈佢地出番去,,嘈到咩咁...之後等到

cc黎補默,,我就合格走左..我番屋企知道要落街食

秋果d飯就落左去,,食完去買旅行野,,之後就番左屋企

刊登時間︰2006-10-05 09:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]