我日就平時上堂咁樣,,,但係到HistorY第1堂有老師
睇堂所以冇嘈,,第二堂就大家嘈到老師冇教書,,佢話
搵日留番堂,,之後就等到放學,,點知我走左出去放左
張英默改正係老師桌子上面,,點知佢收左我既,,我叫
佢比番我 ,佢唔比,,仲話我,,我緊係要作d野拎番架喇
佢都係唔比,,我話:我唔知係唔係交比你呀,,你又係我
班主任坐c.c.xhan旁邊,,你可以幫我交比佢,,點知我
就一路講佢就一路行到教員室,,同佢講左陣佢都係唔
比..之後佢喊喎,,同佢講野唔理,,之後我都唔理佢,,
我就上圖書館等c.c.chan黎幫我地補默,,我就係果到
上下網,,諗住落番去問番佢拎我張改正,,但出到去係
到班老c話(黃貞麗喊呀),,我就淆晒入番去圖書館,,
好彩有d我既班人好心幫我抄,,有兩條友係到玩之後
鄧sir就叫佢地出去,,佢地出左去一陣之後,,又入番黎
鄧sir又睇到,,有嘈佢地出番去,,嘈到咩咁...之後等到
cc黎補默,,我就合格走左..我番屋企知道要落街食
秋果d飯就落左去,,食完去買旅行野,,之後就番左屋企
|