較左6點點鐘撚鐘番長跑,,到左6點個人好眼訓,,但係我入
左醫院冇練到,,所妁到左最尾為左我既目禁番左,,
今日係上青山既,,上去就好辛苦,,但係衝果條路係好好多
到落山,,望住個太陽落,,搞到有少少暈,,又想吐,,唉到最後
勉強咁樣番去學校,,入到更衣室,,好暈,,我就盡快換好衣,,
(早會果時)_之後行左過mi,,坐左陣,,果兩母子係見家長
既,,係到嘈生晒坐左之後點知嚴天樂又行左黎mi佢果樣
仲差過,,白晒呀佢塊面,,之後佢好左d就走上課室,,我見到
佢走我咪走,,之後上is堂我地太嘈,,鄭sir調我地位,,我就
博慒,,同鄭sir講左幾句,,誤打誤撞..我就調番同一組人坐
(粟米,馬安雯)但係文仔唔得呀,,高度唔岩鄭sir調左佢上
前面,,生咁矮仲乜鬼,,之後上pe就出左去打羽毛球,,都冇
乜野..我之後派英文dict,,我就唔合格,,因為我入左醫院,,
溫唔到書><搞到聽日放學留堂,,我發覺我f.2認真上堂真
係學到野,,同我溫左書就合格,,唔溫就肥佬,,番到屋企就
訓左陣,,到PM6點9到,,起身沖涼,,之後同左呀媽落街買跑
鞋,,食飯
|