i=i+1 Document.all(pic).style.BackgroundPosition= "0 " & i id=SetTimeOut("scrollBG", 50, "VBScript")end sub scrollBG

              

●、!×"日▂記°×_69號_ 

                                                     

 
aRChun520
暱稱: .kl
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-06
2007-03-26
2007-02-10
2007-01-27
2007-01-27
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
SkY
鰻魚
C.May
丁丁
牙細
牙琳
吳精
肥婆宜
莫Ming
喪姸
菜菜子
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

                 

2006 年 10 月 4 日  星期三   晴天

                             

2006-10-04

較左6點點鐘撚鐘番長跑,,到左6點個人好眼訓,,但係我入

左醫院冇練到,,所妁到左最尾為左我既目禁番左,,

今日係上青山既,,上去就好辛苦,,但係衝果條路係好好多

到落山,,望住個太陽落,,搞到有少少暈,,又想吐,,唉到最後

勉強咁樣番去學校,,入到更衣室,,好暈,,我就盡快換好衣,,

(早會果時)_之後行左過mi,,坐左陣,,果兩母子係見家長

既,,係到嘈生晒坐左之後點知嚴天樂又行左黎mi佢果樣

仲差過,,白晒呀佢塊面,,之後佢好左d就走上課室,,我見到

佢走我咪走,,之後上is堂我地太嘈,,鄭sir調我地位,,我就

博慒,,同鄭sir講左幾句,,誤打誤撞..我就調番同一組人坐

(粟米,馬安雯)但係文仔唔得呀,,高度唔岩鄭sir調左佢上

前面,,生咁矮仲乜鬼,,之後上pe就出左去打羽毛球,,都冇

乜野..我之後派英文dict,,我就唔合格,,因為我入左醫院,,

唔到書><搞到聽日放學留堂,,我發覺我f.2認真上堂真

係學到野,,同我溫左書就合格,,唔溫就肥佬,,番到屋企

左陣,,到PM6點9到,,起身沖涼,,之後同左呀媽落街買跑

鞋,,食飯

刊登時間︰2006-10-04 09:08 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]