嘻嘻∼近排做左一D好Stupid GE野牙...
相信香KA!知咩事嫁喇∼卡卡∼因為我
有對佢做過呢樣野∼嘻∼其實刀lONg
都知嫁喇∼我都教過你GE∼!呵∼..
聽日係年燒牙..我覺得會好無聊囉///\
年年都係呢D+埋冇$wor∼超冇引囉
仲有聽日仲要幫屎菇清潔天嫁..可悲!
今日同LuLu 廬莉 曾2 梁+ 香ka! aNGeL
一齊食飯飯∼去茶軒囉.都OK嫁..But
吾多談談吧...悶悶的..嘻∼低好開心..
因為有好多人人.有7個喔..勁呢...
少左刀郎..冇咁好笑喔..XD"下次搵埋
你去食先得∼ 好後日再打囉∼!卡@_@" |