2007 年 2 月 8 日 星期四  |
又變左......XD"|||  |
分類: 未分類 |
今日..紮起左個hair_得返一條丁雞尾
XDD" D人話好得意=W=嘻嘻 終於吾洗
咁樣衰了..見到我討厭的人,佢換左眼鏡喔
樣7左少少了..>3<"呵呵∼其實佢不溜都
咁樣衰嫁姐..哈哈∼!算喇=v=//Lu2
話2B D ppl話我地A班..好衰呢..
我咁衰都未話佢地..佢地已經..對她們很
失望呢..!唉唉..想不到佢地變誠咁喇∼
哈!!@_@"好喇∼吾打lu∼仲未溫書昂呢
聽日DICT喔...好喇∼@oil ma∼
|
2007 年 2 月 6 日 星期二  |
| XD..還可以吧..!!! |
分類: 未分類 |
今日返學∼超驚呢..!XD"SO打算遲D去
hall喇∼點知仲出鏡=w=無奈左少少咁囉
唉唉唉...><"不過除左牙邊個邊個之外.
其他人都覺得幾好睇wor∼吾知係咪真ge∼
嘻∼!算喇∼吾剪都剪左囉∼刀郎話ge!哈
e+好夜喇∼10:10 要訓訓了∼岩岩除低左只
耳環..超痛牙拔出黎個時..流血..近排
已經失血過多喇∼=w=哈哈! 唉..好辛苦
隻耳仔..早知吾串喇∼最衰個人拉住我喇∼∼
哼.嬲呢.!好喇∼早抖抖了!大家都早D訓喇 |
« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | ... | 154 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|