終於有結果喇∼哈哈!!我要話比"大家"
知我個hair dup左之後係係係係
..................
超級樣衰嫁...XDD"笑死呢!//\;:'
唉..可憐的我..聽日都吾知點返學天
嫁..><"||點算喇∼不過同香ka!約
好左∼聽日一齊做個_dup髮男人頭的女孩
哈∼係咪好好笑呢.?!講真的..聽日仲
去hall天牙..好想排係刀郎個到牙.
因為驚驚呢..=w="嘻∼到時就笑吾出嫁
喇∼@@唉..早舍就吾剪誠咁喇∼有少少後
悔天..頂頂na..!吾想玩喇∼∼不過
14號個日可以jer痕佢∼應該可以迷倒不
少少女的..XDD"應該會OK帥ma∼
好喇∼準備同香KA!約時間一齊返學lu.
聽日真係好驚驚~一定好引人注意姐..吾係靚個
種注..><係出奇個種注ma∼一定好多人問你
你剪左頭髮牙.?其實呢句係廢話黎ge∼睇
都知你剪左頭髮喇∼仲問.卡卡∼係咪先.?
香ka!都話係ge∼刀郎冇乜可能話吾係喇
哈哈哈∼老屈刀郎先..XDD∼!掰掰lu
我食飯飯飯..吾.. 19:24食飯=="
開心呢..!個頭我好中2牙...開頭覺得好似
男仔嫁.不過Jer左之後就覺得好好睇咁囉∼
多謝大家GE支持呢!特別是香KA!呢佢係咁叉
我個頭=W="卡卡∼返學個時都吾知點天嫁.又吾
可以jer頭∼D頭髮dup晒咁wor∼好樣衰嫁ma∼
係咪先..知係嫁喇!好驚星期2個日牙..咁岩又
要去hall wor∼都吾知點好嫁唉唉唉..相信
香ka!又話:吾洗驚,我都係咁喇!..=00=
無奈左少少囉..@_@"||嘻∼好喇∼聽日話比大家知
DUP左GE頭會係點喇∼好吧∼洗白白囉∼掰