講真....偏心真係好睇得出囉!!!我吾係斤斤計較...我真係做左好多野喇~
係你睇吾到炸.....星期5,家姐洗碗..遲返~可以留返比佢洗姐..你叫我洗..
我洗囉~講幾句都吾得...你大晒..///最多下次吾講囉...吾講野吾係好難炸
2.4.6.日我煮飯.洗杉.洗碗.拖地掃地咩都做整...我呢D就叫斤斤計較..好!
佢出去做PARTIME就叫辛苦.辛苦咪吾好做囉~咁多野講~~幫下手...吾係
吾得GE~我星期6.日咪幫晒誠日囉...仲想點..?想我做晒牙.??!誠日話"做多
D野洗死咩.."我冇話洗死...又話"做多D野得人鍚.."好....我做左好多喇~呢D
叫黑人憎...勁wor..講個套都吾係做返個套...你自己出街夜返...我"鳳"命要
幫你煮返D野比你食..?!你老幾牙...我吾係你地個牙四..我係人...點解人地D
仔女吾洗做....我就要做..仲要咁多....呢個係一個咩家..?!我吾幸留係一個咁
GE家....=["

|