今日動漫節好好玩牙!!
同左牙檸,,燒杯,,惠珍,,湯茵,,花花一齊去!!
一入到場牙檸and燒杯就去左勁舞同跑果到排隊,,排左好似三粒幾鐘。
我同湯茵and惠珍就see左火影精品先,,
之後花花入場我地就一齊去排天下果個攤位,,都排左一個幾鐘,,腳都斷喇!!
排完之後,,我地就周圍行下,,
買左好多野,,
有:海報,,漫畫,,post card,,仲有火影精品
好開心牙!!