其實我唔係想嬲,
但係我控制唔到我想嬲既心情
係度講聲"對唔住"先,
希望你地俾我任性咁發洩一下
希望下次出街之前早一日通知聲,
唔好次次都即日先自黎搵我,
每次出街都咁即日性,搵唔到人就算,
做野唔該計劃下,通知d人,最起碼要人地知道先得嫁....
對唔住,雖然我知唔係你既錯,
係我唔開電話錯在先,
但係我真係控制唔到嬲人既情緒,
最後講聲"sorry...."