好耐冇打,lazy boy.....同埋主要係部機死左,廢事用第三部機,我姐又唔比我用佢個
中國加油!!!!
唔知大家有冇睇開幕,好精彩ar!!!
我由頭睇到尾,連冇記廣告時間我都轉去大6台睇
太好睇lar!!!
中國e家都有幾多牌,yeah!加油
我星期六個日其實都幾想同班小學友去,可惜有d 家庭問題而唔去得,同埋太貴
今日我去左monopoly 比賽,第1,第4同第4
鳴鳴,d 令仔唔識玩,打死都唔換地交易,玩咩je
仲有要補celebrate一個比人forget左好耐ge中國情人節.....七夕
咁今次ge 歌就尼林子祥ge七月初七
e家太夜,遲d 補返,我怕我媽又尼嘈我
好快有
|