今日依舊爬番學
2堂英文2堂數學
根本就係殘酷的事實
但係無論如何..
都捱過左
LUNCH有排球
2AV2B
2B嬴左....
放學有班際籃球
2D V 2A
2CV 2B
2D大勝2A..
無奈
2C(本班)嬴左..-.-
睇完就4點9了
同傻強打左陣乒乓波就走左
番到家5點9
沖涼
出街食飯
去食四川菜
唔錯..但貴
之後9點半就番到黎
同張XX打左2場信長
無諗過自己會輸
好唔抵呀...
1ON1..
除左東之外
無一個可以令我心服口服
包括葉是漳(望咩呀望..死KAI漳..我唔係用隻武田菊嬴左你隻柴田咩-.-?!!)
真係輸左?
係..
根本就係亂玩一通
算喇..反正神手對我黎講無意義
我只係中手..(時神時新..- -|||汗)
----------------------------------------------------------------------------
我地大家都好似唔需要對方咁
唉.. |