``★仍會偷窺你網上日記去知道*!'.-]
常未令人滿意
原來是我幼稚
 
 
 
aaaoscar

暱稱: Oscar
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友

                 
  
2006 年 5 月 29 日  星期一 晴天
終於..散左

昨晚10點

我同vivian chan正式分手

拖左咁耐都知道有依一日

只係等待依一日來臨

無想像中咁輕鬆

番房訓果時個心好酸...

4:45am<<<東仔打俾我!!!!!

叫我去打機!!!

早上呀=.=''真係...

我就換左校服

5點15分就去到網戰

同佢開左6個鐘打機!

途中打電話番學校告假一天..

算係對再次失戀既一次放縱..呵呵

之後就搭車出新蒲崗

接漳仔..龜龜..濤濤..昌..深去打機

打多4個鐘!!

之後就搭車番屋企

見到李嘉敏@.@//葉是漳睇黎好開心..哈*

食完飯

落左去表姐屋企幫佢手搬屋

好累呀..

今朝又咁早起身>o<

------------------------------------------------------

對於自己對自己既放縱

我覺得無咩問題

至少有人陪我依段傷心時間..

>﹏<

刊登時間︰2006-05-29 09:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 26 日  星期五 晴天
季軍(班際足球)

今日隻腳好痛...

LUNCH就番左屋企囉3踢季軍戰

2A VS 1A

2A本來嬴緊5:2

點知俾人追番6:6..

射12碼..輸埋

可惜...

所以2A同我地爭季軍

1:1..又打和

12碼我地嬴左^V^

但係好多FD都係2A..

都唔知應該開心好定唔開心好..

6點半番到屋企

出左旺角食晚飯

好好味呀

但係要等位...

加上依幾日都好累

所以都無咩精神

之後去左表姐同表姐夫屋企

同2隻狗仔玩

好可愛喔^^

之後就番屋企

好累呀...

-------------------------------------------------------------------------------

好掛住你呀-3-''

你D FD話你溫書

我都唔都左你了

考完試第一時間搵我...

刊登時間︰2006-05-26 11:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 25 日  星期四 晴天
補打

星期2
放學諗住去練青苗
最後一課
點知落雨取消左
我同豪..呀唐..肥康係啟業邨玩捉依因-.-''<<
星期3
中午象棋比賽
我地班對2d
5個人嬴哂..包括我-3-''
今日..
英文實習miss最後2堂教我地
臨走果個同我say byebye-0-
我好有禮貌咁講再見<<乖仔喔..kaka
放學班際足球
第一場對1c
6:3嬴..
第2場..2b..
0:1..>__<輸左
唉..我已經盡哂全力
聽到全校d人都歡呼
感覺很好
但隻右腳腫左...
唉..心痛...
盡力一定可以有好回報嗎??..

刊登時間︰2006-05-25 10:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 23 日  星期二 晴天
補打昨天 驚訝

琴日星期一

都係唔喜歡咁早起身..

訓+訓=日常上課

放學由於落雨

班際足球改期星期四

諗住走果時

諗起有羽毛球比賽打

就入左禮堂@@v

好好玩呀>v<

第一局:15:0嬴左-3-''勁..炒人蛋

第二局:14:15輸左-_-''

本來嬴硬..

玩玩下野就輸埋

不過算數喇

牌..乒乓波都囉左個金牌

羽毛球不需要喔

嬴輸不要看得太重<<根本就係安慰自己-.-

刊登時間︰2006-05-23 04:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 20 日  星期六 晴天
呵呵!!真係好笑 驚訝

今日依舊爬番學

2堂英文2堂數學

根本就係殘酷的事實

但係無論如何..

都捱過左

LUNCH有排球

2AV2B

2B嬴左....

放學有班際籃球

2D V 2A

2CV 2B

2D大勝2A..

無奈

2C(本班)嬴左..-.-

睇完就4點9了

同傻強打左陣乒乓波就走左

番到家5點9

沖涼

出街食飯

去食四川菜

唔錯..但貴

之後9點半就番到黎

同張XX打左2場信長

無諗過自己會輸

好唔抵呀...

1ON1..

除左東之外

無一個可以令我心服口服

包括葉是漳(望咩呀望..死KAI漳..我唔係用隻武田菊嬴左你隻柴田咩-.-?!!)

真係輸左?

係..

根本就係亂玩一通

算喇..反正神手對我黎講無意義

我只係中手..(時神時新..- -|||汗)

----------------------------------------------------------------------------

我地大家都好似唔需要對方咁

唉..

刊登時間︰2006-05-20 12:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]