依幾日係非常的熱
無心上堂呀-.-(籍口)
今日一番到去就6國大封相
個個都霸住自己個位
今日miss話可以自己揀位坐
睇住自己個位..
好無耐=.=俾人搶左
我就同左夏文坐
班主任堂派左成績單
不俗喔..呵呵
數學差..得27分-.-''
懷著不上不落既心情
就到左lunch
食完野就睇人地打籃球
之後就I.S堂
做實驗
周圍走-﹏-
有人入廁所煲煙
有人猜悔
有人訓覺
有人食珍寶珠
有人飲檸檬茶
我就係度..做實驗-.-
之後ers課
呵呵..有d人俾miss梁鬧到開心死
我地成班就係度笑=__=''<無人性
之後就同豪搭車番黎慈雲山
過左去食飯
番黎同我老豆嘈
內容無必要提了
煩煩煩...<<<<<<<<
-----------------------------------------
暫時仲未見到信長神手
我諗大概只有台灣人先稱得上神手
香港人中我未見識過神手
包括東,漳仔,以及我
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
今星期有空嗎??
去唔去街?
覆我... 21:52,,p.m.. |