``★仍會偷窺你網上日記去知道*!'.-]
常未令人滿意
原來是我幼稚
 
 
 
aaaoscar

暱稱: Oscar
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友

                 
  
2006 年 5 月 16 日  星期二 雨天
不想放棄..即刻已有段距離 開心

早起身不是好事

我快累死了../o\

頭2堂科學

訓++

之後都無乜點

lunch俾miss叫左去背默

明知我唔會溫

叫我重默都一樣....

要我罰抄10次..

我睬佢都傻喇-0-''

放學本來就有班際足球比賽

但係落雨既關係

只係比賽左1場就結束左

2D輸左俾1A..

2D排球又輸..足球又輸..真係..可惜

天公不造美喔!!

無得踢就唯有番屋企

一日就完了..

刊登時間︰2006-05-16 10:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 12 日  星期五 晴天
悶悶的..怪怪的 滿足

今日同平時一樣時間起床

呆呆的上車

呆呆的下車

呆呆的抄功課

已經變左每日既指定動作

早會

成班人又企哂係度聽校長係度開演唱會(唱聖詩)- -||汗

之後中文堂

電腦堂

中間2堂IH2

好在我醒目

去定圖書館借左本書上堂睇

唔係真係悶死

之後都無咩特別事了

放學一樣的番屋企

就打左陣機

就咁過左一日

-------------------------------------------

依幾日都發左D夢

係關於你離開我

現實中我唔著緊你

但係過左依2個夢

我發現..

我唔可以無左你了-O-

之前講得咁潇灑

真係唔明自己點諗

但我唔知你都係咪咁諗呢

可能...你依家已經...

假設既野我唔想講了..

我信你..更相信自己@@''

(將同你既約會全部推去暑假吧..

唔想左住你溫書

我都明白你係出名乖乖女)

22.36PM..

刊登時間︰2006-05-12 10:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 10 日  星期三 晴天
懶懶 開心

依幾日係非常的熱

無心上堂呀-.-(籍口)

今日一番到去就6國大封相

個個都霸住自己個位

今日miss話可以自己揀位坐

睇住自己個位..

好無耐=.=俾人搶左

我就同左夏文坐

班主任堂派左成績單

不俗喔..呵呵

數學差..得27分-.-''

懷著不上不落既心情

就到左lunch

食完野就睇人地打籃球

之後就I.S堂

做實驗

周圍走-﹏-

有人入廁所煲煙

有人猜悔

有人訓覺

有人食珍寶珠

有人飲檸檬茶

我就係度..做實驗-.-

之後ers課

呵呵..有d人俾miss梁鬧到開心死

我地成班就係度笑=__=''<無人性

之後就同豪搭車番黎慈雲山

過左去食飯

番黎同我老豆嘈

內容無必要提了

煩煩煩...<<<<<<<<

-----------------------------------------

暫時仲未見到信長神手

我諗大概只有台灣人先稱得上神手

香港人中我未見識過神手

包括東,漳仔,以及我

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

今星期有空嗎??

去唔去街?

覆我...   21:52,,p.m..

刊登時間︰2006-05-10 09:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 7 日  星期日 晴天
決心放下舊時自己,,>>要懂得改變<< 愉快

琴晚諗左好耐

依家既我好似變左

變得好差..好差

所以決定左2個月唔會再用電腦(PS間中上黎吹水)

希望依段時間可以令自己學識點做人處事

做番一個乖仔<<

係依段時間

我要草番自己應該有既錢

唔可以再亂洗$

講好左要為將來打算

我就一定會做

但係我諗依段時間我都想俾自己一D時間去改自己

你自己小心身體呀>呀而

你隨時可以打俾我既

好喇

我都係時候走LU∼

兄弟+死黨+同我有關係既人士

留個言十卜我呀><

刊登時間︰2006-05-07 12:20 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 4 日  星期四 晴天
心,埋了

今日番學前同左呀哥+6姨去食早餐

下午2堂英文堂<help

之後lunch完就2堂美術

總括黎講今日係"悶"..<<

搭車果時就諗番起好多好多回憶///

番屋企

打左陣機就食飯

之後就..都係平時咁喇....

===========================================

唔知咩事...我唔知點解你要避我

2個月黎只係見得一次

連小小傾計既時間都唔俾得咩

我諗∼∼唉

唔知想點

刊登時間︰2006-05-04 10:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]