|
|
2009 年 10 月 21 日 星期三  |
| 情緒化'? |
`★分類: 雜錦` |
今日返學.
又做返平常會做既野.
返學前沖涼. 做埋D乜撚野- -"
返到課室測驗.
溫都冇溫過.
搞到吾記得左.
唉..
吾合格既又肥壹科拉;(
成績差左呢..
好耐冇出街拉;p
搵日壹定要出到街.
吾可以再咁懶嫁拉(!)
我xxx話既- -"
吾出既就打patpat;)
睇過呢篇既人見證牙(k)
多謝大家.
今日既言論發表完畢.
請留下出席cm;p
多謝-_-"
----------------------------我系仆街線;p----------------------------------
發覺2c班有D人真系有D情緒病既問題(!)
大家小心D牙(k)
|
| ♥出爐時間:2009-10-21 10:31 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
2009 年 10 月 20 日 星期二  |
v_v  |
`★分類: 雜錦` |
琴日照常返學. 勁攰. 晨早流流起身沖涼. 日日都系咁. 慣到悶. 超吾想返學;( 不過都系要返既. 因為而家測緊驗. 妖. 勁煩囉. 超想打波牙(!......
(閱讀全文)
|
| ♥出爐時間:2009-10-20 07:56 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 147 | »
|
|