哈哈∼
又係我呀∼(某:哩個blog係你既....點會唔係你ar?!)
我近日成日都有事發生..好煩...
今日....詠欣佢係文具xx到買左本日記...想同我交換日記∼!
我sure無問題啦!
我好開心呀...有佢哩個好朋友∼∼
今日李老師有特別活動...所以無同我地上課外活動∼∼
我去左數碼繪畫∼∼
由於我最近超超超鍾意PC狗...所以我畫左PC狗∼∼都幾似既∼∼OK啦<-口頭磾
我真係唔知點解好中意PC狗呀!!
係咁先啦∼∼88L0∼