大家好呀∼∼
我依家係學校電腦室∼∼
今日派左中文小測.....成績當然一般啦..
頭先上PE堂...勁唔開心lo....
唉.....
比人罵......超爆勁唔開心
我之前唔見左部手機...琴日.....終於買左張卡
都仍然係用PEOPLE
PEOPLE好用aR∼∼
係勁好用
用部超old既機....
今日有d喉嚨痛添...
想睇e生
today..
詩蔥無返學...有d無聊...
我今日忽然多左個老婆(我係女嫁...我地玩ja)
我個老婆係程晴...佢唔比我媾仔...不過..
佢比我都唔媾啦...
我唔講啦∼就黎打鐘啦∼∼886
|