我前幾日...8點30分先要返學.....//
我諗住同我呀哥一齊返學....//
佢又要洗頭...又要換3.....//
我唔等佢....自己返學.....//
就係咁就衰左.....先落到樓下....就仆親....//
右腳波羅蓋o個個位損曬......流左勁多血......無理由行返屋仁嫁......//
只好忍痛....慢慢行....行返學校....//
好彩....行到淨返4分1既路.....我見到凱珊....凱玲....佢地媽咪....同喜樺....//
佢地扶我返學校....同我去詢問處到包紮.....//
洗傷口o個陣唔覺痛.......但洗完傷口之後就痛到傻呀~~//
痛痛痛.....痛到傻呀呀呀~~//
好多謝凱珊......凱玲.....佢地媽咪....同喜樺.....//
如果唔係有佢地...我實返唔到學校呀~~THXxxxxxxx~//
|