唉!!我今日感冒牙!!!真係好辛苦,聽日我又要(大)口罩啦!!今日真係好辛苦!!唔打啦!!我要去zZZZZ!!!
呢幾日真係悶到!!!野都講小左-,-!今日個溫sir百痴嫁!!明明肥文玩風扇叫佢開返都要我罰企真冇品!!
後肥文肥通果到玩得咁開心又唔話下!!真係點做野嫁!!呢幾日悶到抽筋,冇野好做,就算去玩日東,富東都比我玩齊哂!!
有冇人可以話我知做咩好牙/口\!!!!照收悶幾人入來吹水!!!
今日,我出左去玩!!!
有我,盈,張仔,詩,沖,王!!
我地1點半就出左去玩!!
我地一到左西九龍就去左溜冰^_^
點張仔同盈唔識溜-,-等到就走先開始溜!!
我同詩就一直係咁溜牙溜,溜牙溜,悶到!!!
之後沖哥都識溜啦!!!但係王就係咁仆.....
盈就係咁笑,之後我總大左王去對面等佢走唔到^_^
之後我都大佢返來!!點知佢都係仆!!!
佢地個個都仆哂,得我同盈冇仆!!
點知我最後都比王整到仆左⊕!!
之後我地去左拍貼紙相!!!
40蚊一次!我地拍左2次!!
其中1次-,-得我同佢3個女仔拍!!
因為佢地唔知邊個唔知同佢2個肥仔拍-,-
之後佢2個肥仔就去左食壽c果到等卡位!!
我地拍哂就去左食壽c!!食完就走佬lu!!
唔知點解我今日總係覺得有d野轉左轉!!
唔知點解...................................................
今日終於返學啦!!!我好扮望返學!!因為我好想知我轉左個咩位- .-!點知轉左去左上!!!比2個唔熟幾人圍著!!!!!不過全班得我係比男仔圍著!_!
之後上中文課時老師比車呢茄我地食!!!嘩我見到有2個人囉個番茄來玩= =!!有d想嘔!!!到左生動力課!!佢話寫3個人名落去......(死亡筆記-,-)!
3日我返左大陸拜山= =!!我坐老豆個朋友幾c家車!坐左3粒鐘= =!嘩!!坐到勁辛苦!!我地返到去就去左我姑媽屋企!!係果到sleep左1日佢屋企好耐冇人去過!!勁多垃圾!我地汁左好耐先汁到= =!no.2日我地就去左拜山!!我地去左3個地方拜山!果日真係勁辛苦!!又勁太陽!!!我地拜完山就租左酒店休息!!到左no.3日就係到玩!!!!!!!我拍低左好多相!!!
我個大陸!
我姑媽屋企!
嘩!!我大陸買野勁平!!
我個樣衰家姐!!!
平到= =!全場2蚊!!
樣衰家姐2!!
呢