♀(上)2個傷心的靚女♀
依靠著羅姐的盈姐^_^
今日我地一班人去左燒烤,唉,本來billy仔都去嫁,點知佢冇時間4點幾就走左>.<"我地1點半就去左肥傑屋企整果d野食,整到2點幾就去左個果場到啦!!!!可能係肥傑屋企唔多舒服,所以冇咩講野,= =今日張仔話著男裝,點知整我到著左女裝= =,真係好樣衰= =!!我地去果果場到玩,玩到4點幾開爐,今日我地來多左2個好好玩幾朋友,就係肥沖同張仔,今日肥沖整到我地果果都好開心,我總結合左2個fd,原來風仔同佢好傾得^_^大家如果出來玩好悶,我都可以幫你地叫佢嫁㊣張仔呢...佢來左我地玩得好開心^_^,但係肥傑燒野食果陣唔多開心,都唔知點解,到左晚上,我地又到左最開心幾時刻,就係玩踢爆!!!!我地講左好多心冇講出來幾野^_^我睇張仔之前都未是過咁玩,係咪好開心呢,^_^有機會我地都可以多d整呢d活動,因為真係太好玩啦^_^,我總拍低左好多相tim^_^
可怕的張仔同睇緊手機的羅姐@@

笑得甜甜的張仔^_^

思考中的詩妹♀

㊣地幾個燒野食幾情況㊣

㊣地幾個燒野食幾情況㊣(二)

|