大家好!!小弟今日開左個新blog!!今日我就以一個講估佬來開題啦^_^
話說好耐之前........
今日!是一個萬里無雲的一天!! !1b班有1個大家庭,有牙媽,姐姐,牙妹同哥哥!有一日姐姐比2個強盜
挑逗!!有個又英俊,又靚仔幾人出現!!果果就係佢個細佬= =我果果細佬一出場就比果2個強盜打低左-,-
姐姐比果2個強盜引出火!!係咁打果2個強盜.....佢2個心人打到走左!!之後姐姐就一路悶悶不樂地......
有左神經病= =!!果日勁小講野!!我呢個細佬都唔知點算好....= =!好彩!!果姐姐放工心情就好左!!總同我講
掰掰tim!!之後我就放心咁返屋企啦!!^_^ 肉知後事如何!!!!請看下回分解^_^!! |