有人話心目中的戀愛對象係十分之大波,又有d人話平波的人唔緊要,最緊要個pat pat大就可以,我諗d人點解將愛情擺係身體身上,又有d人話身材唔緊要,只要個樣ok,心地善良就得。我又諗點解d人又要將love擺係個樣到= =???其實只要你地覺得嗰個人ok的話,就勇敢去示愛,唔好收收埋埋,勇敢去愛啦!!!希望大家都有個very good的戀愛啦^v^