yesterday係sport day,勁辛苦呀!!!!!
我參加左100米欄,鉛球,壘球,1500米,但係無去2樣(被丙中.........),不過仍然好辛苦,因為我係啦啦隊,要狂係到叫,又要做動作(無奈中.........)。係lunch ge時候,我食左個和牛飯(嘩!好勁呀{其實係和風牛肉飯姐.....})係食飯期間,我同譚xx講左勁多野。一日完啦,叫到沙聲,真係慘!!!種有個盧xx狂係到叫我爺爺,好想打鍋佢!!!!!
第二日,個文社同個忠社鬥到181Xvs181X,真係勁!之後,就係鬥4x100同4x400,d人勁屈機跑到痴線ga。最後,都係由文社win左。不過,都係叫到沙聲.......
|