真係好耐未打過blog.....次次打到係咁耐之前 講下啦......今日無咩野...打call of duty.. 去圖書館做功課........買野.....無乜...... 不過好想講......twy個樣正到乜咁.....(唔想詳細講).... 有時好想笑.....但係好攰.... 有時想講野......但係又比人話煩..... 番外篇 終於買到之前買唔到ge野啦....超感動..... 我用左幾百蚊先買齊.....唉